Heippa taas pitkästä aikaa! Sain taas hetken miettiä missä mennään ja kuka henkilö on milläkin "kirjainkoodilla"!!! Ja nyt on kirjottaminen vaikeeta… No koska mulla on rakennekynnet pitkästä aikaa! Tulee koko ajan ylimääräsii kirjaimii kynsien takii! Nää on niin pitkät, kun laitoin nää lomaa varten, ja nyt ovat viel kasvaneet siitä noin kuukauden!

Syksy on täällä! Kaunista väriloiston aikaa! Ehkä rakastan syksyä niin paljon kun oon ite syntynyt syksyllä! 😀 No mutta musta syksy on melkeen kivempaa aikaa kuin kevät. Okei, kevääl on ihanaa kun on aurinkoisempaa, valoisempaa ja kesä on tulossa, mutta silloin kaikki on niin likaista ja märkää, kun lumi sulaa ja paljastaa kaiken altaan. Jalkakäytävät hiekassa ja likaisia lumikasanjäänteitä… Ja on ihana hämärinä syksyiltoina laittaa vaniljan tuoksuinen kynttilä (sain synttärilahjaks!) palamaan! Rakastan kynttilöitä!

Oon tässä kerennyt käydä Lontoossa jo kerran lomalla! Viime kuussa. Ihan kuin olisi kotona käynyt! Mutta siitä reissusta sitten kun ensin olen ekan reissun saanut päivitettyä loppuun! Haha! Siis joskus ensi vuonna vai!!?

No mutta aloitan taas että pääsen etiepäin.

Jos oikein katsoin, olen nyt menossa helmikuun 7. päivässä… Keskiviikko. No siitä ei olekaan paljon merkintöjä!

L:n ja A:n kanssa piirrellessä A sai vahingossa väriboxinsa rikki. No eikös L:n pitäny tahalteen yrittää samaa! 😀

Iltakin on ollut näköjään rauhallinen. Oon käyny aerobicis ja illalla katoin Friendit perheen äidin kaa. Aika harvinaista et katottii telkkuu yhes…