Torstaina, 8.2., aamulla sato lunta toisen kerran! Näin ihan sitä sadettakin! Sitä tuli sen verran, et sitä oli loskana ja liukkaana loppupäivänäkin! Itseasias ei niin kiva, koska oli vaan hirmu märkä loskakerros jalkakäytävil!

Päiväl kävin ostaa kummipojalleni synttärilahjan ja -kortin. Vein yhet kengät kiertoon, siis sellasen kenkäkorjaamon ees oli pussi mihin voi jättää käytettyi kenkii. Kenenköhän kengät vein… En varmaan omiani…! Minä kun en heitä mitään pois! ;D

Kotona kävi putkimies, kun mm. keittiön lavuaari ei vetäny enää melkeen ollenkaan. Sieltä löytyi yllättäen ruokaa tukkeena! No kun D aina vaan huuhteli kaiken alas…! En ollu yllättyny! =/

Illemmal oltiin sovittu et nähään DP:n kaa. Bond Streetin aseman eessä. Metrosta tultuani tajusin eka kerran, et joku on oikeest asemal kuuluttamas metron vieres, et ovet sulkeutuu ym.! Luulin et se on joku valmis nauha, joka siel soi.

Meiän tapaamisest DP:n kaa oli jo kolme viikkoo, joten en oikeest muistanu miltä se näytti, nähtiinkin vaan niin pikasesti siel baarin tanssilattial! Kattelin siinä aika kauan, olin ajois. Sit yks mies tuli hitaasti mun viereen ja kysy mikä mun nimi on. Sanoin et Saija, et muista vai miltä näytin! Ja se sano, et mä näytin siltä, et mä en muista! Haha! No en muistanukaa kunnol!

Käveltiin vähän matkan päähän yhteen drinkkipaikkaan. Piti oottaa, kun se oli tehny pöytävarauksen vähän myöhemmäks!
Joku vanhempi mies tuli sanoo mulle jotain ku DP kävi vessas. En saanu mitää selvää… Ku DP oli takas, se tuli viel sanoo jotain ja kysyin DP:lt mitä se snao. Oli jotain kehunu mun ulkonäköö tai jotai… Jahas.

DP kysy oonko polttanu vesipiippua ja sanoin et kerran. Just viikonloppuna! Se vei mut sit semmoseen vesipiippupaikkaan! meille tuotiin piippu pöydänn viereen ja DP ojensi sen eka mulle. Sanoin et sinä ensin, mut halus antaa sen mulle. No minä siinä yritin imasta ja mitään ei tullu, olin et mitä häh. Kunnes tarjoilija tuli tuomaan kuumat kivet vai mitkä olikaan siihen piipun päälle!! VOI KU NOLOO!

DP kävi tuol taas vessas ja tarjoilija tuli sillä välin polttaa meiän piipusta. Ku DP tuli takas, sanoin sil et se poltti siit ja DP sano et se tuli vaan kattoo mua. Ja tarkastaa et piippu toimi! ;D

DP kysy istä olin ostanu villatakkini. Se oli viiden punna kaupasta, enkä halunnu välttist sanoo sitä. Sanoin et Ealingist, et en muista mistä liikkeest. Ja kysyin miten nii. Sano et aatteli vaan, on kiva. Se oli koko ajan jotenki pälyilevä, ylirauhallinen, ja ravas vessas koko ajan… Oli vähän hermostuttavaa! =/ No se sano et oli juonu paljon, ja pahotteli ku kävi koko ajan vessas.

Sit meille tulikin jo kohta kiire syömään. Kun lähettii kävelee, yks mies hiekotti suojatikohtia jalkakäytävällä!! Ihan kuin koto-Suomessa!! =) Ja kengissä oli kotoisasti illan päätteeksi valkoiset suolaraidut!! =/

Mentiin bussipysäkille oottelee bussii. DP:n nenänpäässä oli hius ja kysyin oliko käyny just parturil. Sano et joo. Sanoin et arvasin ku on hius nenällä. Se oli ihan nolona, et ei kai! Sano et käy aina suihkus parturin jälkee, mut ei ollu nyt kerenny muuta ku pesee tukan äkkii lavuaarissa. 😀

Kun jäätiin bussista pois, lähettiin kävelee pikkukatuu, hämärää sellasta. DP:llä oli huppari takin alla ja kaiken käytöksensä kanssa oli aika gastan näkönen siel kujil. Varsinkin ku alko selittää, et ollaan paikas nimeltään Kilburn. Ja että täällä siis tullaan ensin tapetuksi, sitten poltetuksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siis hänhän vitsaili. Mutta!!!!!!!!!!! Sit mentiin sisälle yhteen raflaan. Se sijaitsi keskellä ei mitään! Se oli tosi kodikas paikka! Pienet puuportaat johti pöytään ylhäällä katon rajassa! Siinä piti kumartua istuessaan, kun oli katto niin lähellä! Ihan uskomaton paikka! En oo varmaan ikinä nähny mitään niin omaperästä! Koska oltiin puhuttu intialaisruoista, luulin et mennään intialaiseen paikkaan ja sain nolostua taas, kun eka luulin olevani intialaises ja meinasin, et näyttääpä erilaiselt ja ruoka on aika tuttua! Kaikkee sitä möläytteleekin, ääneen viel! Kyseessä oli vanha englantilainen paikka! =/

Harmittelin ku ei ollu kameraa mukana, jälkeen vast tajusin et oisin voinu ottaa kuvii kännykälläni.

Ruoan jälkeen käveltiin bussipysäkille ja DP sano et seuraava bussi menee suoraan Ealingiin. Hyvää yötä. Ja lähti kävelee. Olin et mitä ihmettä! No arvasin sit, et se jäi ihan varmaan bussipysäkkimainoksen taakse. Odotin. Ja kauan odotinkin! Kun just oli kattomas, et lähtikö muka oikeest, se tuli kyltin takaa ja kysy et eikö bussi tullukaan viel! Haha! Onneks olin malttanu viel hetken kattomatta! ;D

Mentiin siis yhes bussil niitten luo, hän hakis vaan auton avaimet kotoota ja veis mut tottakai autolla kotiin. =) Oli muutes tosi kylmä yö! Hrrr…

Niitten kotiovel kysyin, et tuunko minäkin sisälle, kun asu vanhempiensa kaa. Sano, et tuu vaan, vanhemmat nukkuu. Olin et mitäs, jos vanhemmat herää! Sano, et sit voin esitellä itteni! Jassoo! No mentiin hissuksiin. Sain kiittää, et Englannis on kokolattiamatot, kun astelin korkokengissäni!! ;D DP otti kädestä kii ja vei mua pimees keittiöön. Joi lasin vettä ja kysy haluunko kans. No en! Halusin vaa äkkii ulos! Makkarist kuuluki jotain ääniä…! DP otti kädest taas kii, otti auton avaimet ja mentii eteseen. Sit se käänty ja kuiskas, haluunko nähä sen huoneen! EIIIIIIII, halusin ulos! Mutta sanoin, että ihan miten vain. Se johdatti mut sen huoneeseen ja laitto valot päälle. Sillä oli lattialla yhessä nurkassa jopa oma vesipiippu! No intialaista kulttuuria kai vahvasti. Sit mentiin. JEE!

Kun lähettiin ajaa, se kerto, et alue ei oo ihan turvallisimmasta päästä. Kun pääsin kotiin, kirjotin vielä viestin, että kiitos mukavasta illasta. Olipa juu ihan… hmm, mielenkiintoista ja yllätyksellistä juu!

Vaikka olinkin kylmissäni yöllä kävellessä, en uskonut nuhan tulevan samantein! ;D Mutta nuhainen olo oli. Siis varmaan tullut sitten aiemmin jossain itteeni kylmettäessä… Tai ihan vaa talon kylmistä öistä!