9.2., perjantai. Vein A:n kouluun autol. Ja hain myös. Sain tänää tietää, et koulul pitäski olla jo 8.50… Siellä oli, koululla (vai olikohan L:n koulul, no kuiteski), lumiukko pihalla! Mistäköhän olivat kärränneet niin paljon lunta! ;D Kun hain A:ta, oottelin siin muitten vanhempien kaa, siin oli yks aupair pikkuvauva vaunuis. Ehkä se oli saanu pukemisneuvot äidiltä, mutta ihan miten vain, jommalla kummalla tai molemmilla ei ihan järki tainnu luistaa, oli kai niin kylmä ilma, et kulki hitaammin! No siis aupair selitti jollekin äidille, et kun vauvalla on ollu flunssa jo pari viikkoa. Katoin tilannetta ymmälläni. Mulla oli kylmä. Oli käsineet ja kaulahuivi ja olin jäässä. Vauva oli iilman pipoa, sillä ei ollu mitään kaulalla. Päällä vaan sisävaatteet ja sit peitto huolimattomasti kietastu päälle. Kädet ulkopuolella paljaina, punasina. Posketkin punottivat. Ihan uskomatonta!!!!!!!

Ja sit näky vanhempii lapsii, jotka nenä valuen leikkivät ilman hanskoi lumella!! Ei kyllä huolehdita ollenkaan minkään ikästen lasten pukeutumisesta!

Hei mun huoneen ovi oli alkanu pysyy itestään auki! Hienoo, koska olin aina saanu laittaa jotain väliin pitääkseni sen auki! 😀

Mullakin nenä vuos koko päivän, kunnes tuli täys tukos!! Illalla menin SL:n kaa pubiin hetkeks, kun se valitti aina kun mulla ei oo aikaa. Oisin tullu jo aiemmin kotiin, koska oli tosi kuumeinenkin olo, mut se jäi jankkaa ja jankkaa, et mun pitäs lähtee niitten kaa viettää iltaa. Ihan uskomaton tyyppi! Vaikka oisin halunnutkin teeskennellä, niin nyt kyllä oli oikeesti heikko olo!!!

Tuli taas muutama päivä tekstii! Jipee! Ja jatkuu taas joskus… Jos sais aina ees päivän, pari tasaseen kirjotettuu, sillee pienemmil aikaväleil! =)